Továbbra is akadnak gondok a Nissan Leaf akkumulátorával

A Nissan elektromos autója lassan minden nap bekerül valamivel. Most sajnos éppen megint nem egy pozitív hírrel. Néha rekorddal, néha limuzin képében, máskor rendőrautóként, de valahogyan a Leaf mindig bekerül a híreinkbe.

Tulajdonképpen el lehet mondani, hogy ez a jármű az Auto 2.0 celebje, de szerencsére nem olyan, mint a kissé elhasznált Kiszel Tünde, hiszen sokkal csinosabb, és szívesebben is vinnénk haza, ellentétben a bozontos szemöldökök koronázatlan királyasszonyával. Korábban is írtunk róla, hogy lokálisan tapasztalhatók problémák a Leaf akkumulátorával, miszerint már egy évvel a forgalomba helyezés után is csak 80 százalékát tudja az eredeti kapacitásának.

A hybridcars.com hírében látható, hogy immáron a Phoenix CBS is foglakozik a dologgal, mivel Arizonában többen tapasztalták ezt a kellemetlen jelenséget, ami már 169 oldalt generált a MyNissanLEAF.com-on.

A Phoenix CBS riportjában hallható, hogy jelentős mértékű tartományvesztést tapasztaltak az autónál, és ahogy egy tulajdonos elmondásából kiderül, a korábbi 90 mérföld helyett immár csak 44 mérföldet tud megtenni egy feltöltéssel. Ugyanakkor az illető azt is elmondja, hogy ettől nem kedveli kevésbé a Leafet, csupán kellemetlen a dolog. Mások viszont nem ennyire megértőek, és szeretnék, ha kapnának egy normálisan működő autót. Úgy tűnik, hogy a korábbiakkal ellentétben, immár a Nissan is foglalkozni kíván ezekkel a problémákkal, ami növelheti a vevői elégedettséget. Aki esetleg emlékszik még a Chevy Volt gyulladásos eseteire, az tudja, hogy ott a gyártó azonnal reagált, és meglehetősen liberális volt a vevői panaszok kezelését illetően, így végül mégis jól teljesített a Volt.

technet.hu

Kapcsolódó témák

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük